O2 Guru?

Osobně mě překvapilo že s tím někdo takto veřejně přichází tak pozdě, ale vzhledem na finanční situaci všech operátorů se tomu až tak nedivím.

O co tedy jde? O pomoc zákazníkům?
V žádném případě jen dlouhodobý marketing který sbírá úspěšnost a zisk né okamžitě ale s odstupem času.

Jako první s tím přišel T-Mobile který na své infolince budoval týmy datových specialistů kteří zákazníkům pomáhali a radili, tehdy to ale nebylo v rámci marketingu ale opravdu v rámci péče o zákazníka kde T-Mobile s dlouho držel prvenství. Po čas fungování takovéto péče se zjistilo že zákazníkům se nemůže jen radit ale že se musí i šlkolit, to bylo v době kdy infolinky přecházeli s pasivní péče o zákazníky do aktivního prodeje služeb. V té tobě byl hit telefony s foťákem a lidé nevěděli jak to používat, když jim operátoři nabízeli výhodné balíčky MMSek, moc velký úspěch to nepřineslo, zde tedy nastupuje školení zákazníků tak aby věděli o těchto technologií a uměli je používat, pak se začal školit i mobilní internet a wap. dnes i sociální sítě. To že tedy O2 přichází s projektem Guru není snaha starat se o zákazníky ale připravit si půdu dalších zákazníků kteří dosud své telefony používali jen na volání a SMS k tomu aby si objednali i internetové připojení protože prodej datových služeb je jako hlavní priorita u všech stávajících operátorů. To že O2 Guru radí zákazníkům všech sítí je opět výborná věc pro přípravu portací zákazníků od operátora kde so o něj nedokáží postarat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *